Policy positions
Policy position 1
La condició del nostre planeta només es veu lleugerament afectada per les accions de l’home i els canvis sempre han ocurrit desde el principi dels temps, com a part de procés natural. Aquests governs deurien deixar els seus ciutadans la màxima llibertat per comportar-se com les plazca, mentre que alhora s'inverteix en mesures d'ajust per fer front a aquests canvis inevitables.
Policy position 2
Els governs tenen l’obligació d’informar i despertar l'opinió pública sobre els problemes medioamvientals així com del desenvolupament sostenible. De fet, les persones ben informades son més propensas a escollir soles com comportar-se no solament pel seu propi bé sinó que pel planeta.
Policy position 3
Els governs haurien de fomentar conductes virtuoses, promovent mitjans de transport ecològics, fonts d’energia alternatives, noves formes de subministrament de menjar, noves maneres d’utilitzar aigua potable i noves tècniques de construcció. La gent que tria un estil de vida ecològic han de rebre incentius com a suport perquè tinguin un impacte individual positiu en el medi ambient.
Policy position 4
Considerant les condicions crítiques del nostre planeta d'avui dia, els governs haurien de prendre accions decisives en molts sectors de la vida dels seus ciutadans, estigmatitzant antics hàbits- ara ja intolerables- actuant en la política de preus, en publicitat, en els tipus de béns produïts, materials usats, i sobre l’eliminació dels residus.